** قبل از ثبت سفارش قسمت رویه پرداخت ، ارسال و پیگیری سفارش و همچنین قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید **

قوانین و مقررات

  • فورشاپ با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فورشاپ قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
    بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فورشاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.
  • مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه فورشاپ را از خود سلب می‌کند. فورشاپ هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فورشاپ وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
  • فورشاپ برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
    در صورت وجود هرگونه سوال و نظرات و شکایات ، لطفا با اطلاعات تماس موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

  • به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین در راستای حفظ محیط زیست فاکتور فروش به ایمیل شما ارسال میشود در صورتی که نیاز به ارسال فاکتور کاغذی دارید در توضیحات سفارش یا از طریق شماره واتساپ های فروشگاه اعلام نمایید.

قوانین تعویض محصولات فورشاپ ( ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا ) :

مهلت ۷ روزه تست و تعویض فورشاپ برای محصولات بدون گارانتی بوده و شامل محصولات با گارانتی شرکتی نمی شوند . لذا هر گونه ایراد و عیب محصولات با گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده است .
شما مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش خود و دریافت محصول خود میتوانید تا ۷ روز از این امکان استفاده کنید؛ به این صورت که درصورت وجود هرگونه ایراد کارخانه ای میتوانید محصول خودرا با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به فورشاپ ارسال کرده و محصول جایگزین را دریافت نمایید .

خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :

۱. هر گونه ایراد و اشکال در محصولات که مربوط به شرکت سازنده باشد مربوط به شرکت گارانتی کننده میباشد و فورشاپ مسئولیتی در این قبال ندارد.

۲. ضمانت هفت روز شامل ایرادات و نواقصی است که از سوی فورشاپ مترتب شده باشد مثل اشتباه در ارسال رنگ و مشخصات یا وجود خط و خش در محصول. در صورتی که اشتباه فورشاپ در ارسال محصول از روی جعبه آن مشهود باشد مثل(رنگ حافظه مدل و…) مشتری موظف است بدون باز کردن جعبه آن را عودت دهد. در غیر اینصورت شامل ضمانت نخواهد شد.

۳. مشتری موظف است کالای دریافت شده را بررسی و از صحت مدل رنگ و سایر مشخصاتی که از روی جعبه قابل شناسایی است اطمینان حاصل کند.

۴. تمامی هزینه های برگشت کالای معیوب از سوی مشتری و ارسال مجدد محصول بدون عیب رایگان بوده و بر عهده فورشاپ است.
۵ . کاربر موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است ، درصورت وجود ایراد باز پس بفرستد و ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول ، لوازم جانبی و جعبه دستگاه باطل کننده این قانون است.
۶. کاربر موظف است تا زمانی که مشکل بصورت کامل توسط کارشناسان بررسی گردد و نتایج آن به کاربر اعلام شود ، شکیبایی به عمل آورد.
۷ . در بعضی موارد تعویض محصول ممکن است به طول بیانجامد ؛ چرا که محصولات معیوب به تامین کنندگان فورشاپ ارسال می شوند و بدیهی است که باید از طرف آنها محصولی به فروشگاه ما ارسال گردد تا بتوان برای کاربر ارسال کرد.
۸. هزینه اولیه ارسال محصول معیوب به فورشاپ توسط مشتری پرداخت می شود و درصورت تایید وجود مشکل در کالا ، هزینه پرداختی از سوی کاربر به وی عودت می گردد.

در صورت لغو سفارش و درخواست استرداد مبلغ 24 ساعت پس از ارسال شماره کارت یا حساب سفارش دهنده ، مبلغ به حساب ایشان واریز و رسید آن ارسال میگردد